Skrivet av: Byron Blue | mars 10, 2011

Route Irish

Det har gått ett tag sen mitt senaste inlägg. Har haft fullt upp med livet och har inte hunnit skriva. Att jag skriver nu är lite ironiskt. Hur kan man inte ha tid under sportlovet men ha tid under en skolvecka när man har seminarium samma dag? Det är en bra fråga som jag inte vet svaret på. Hursomhelst såg jag världens coolaste affisch igår.

Hur kan man inte vilja se en ny Ken Loach film liksom. Tyvärr verkar det inte som den handlar om Irland utan om Irak istället, men den kan vara bra för det 😀 Jag fyller år snart (om nio dagar) så då kanske jag får gå och se den med mina föräldrar.

Om cirka fyra timmar har jag opponering och imorgon har jag medveten resenär seminarium. Alla dessa prov stressar upp mig helt galet. Bara ordet projektarbete får mig nedstämd och stressad. Klassisk betinging där har ni det i ett nötskal. Nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska äta lunch och bege mig till skolan. Ha det gött 😀

Kommentera

Kategorier

